Rabia4747 valla canım oğlum normalde çok geç yatıp çok geç kalkan bi çocuk hicbir zaman olmadı 5 gün sonra 28 ayını bitirecek inşallah ve gece geç bile yatsa sabah 8-8.30da ayakta en geç bugün hastane randevum var 2 saat kadar sonra 37+4 haftalık hamileyim çatı muayenesi olacam büyük ihtimalle gece 11di zor uyuttum bende uyuyamadım tabi beyefendi ne zaman hastaneye gidecek olsak asla uyandiramayiz zar zor kıyamet kopar yani ama başka günler erkenden ayakta olur o kadar zor ki anlatamam sana bakalım bide doğum yapınca görecez nasılmış 😂