Ogretmen_anneeee diş atağı da olabilir ben calgel jel aldım onu kullanıyorum sızlandığında hemen susuyor. Sütümün yetmiceğini hissettiğim zaman emzirmediğim de 210 ml falan veriyorum anca doyuyor tek başına 120 veriyorsan az geliyo olabilir çünkü şuan da 5.5 aylık bebekler 180 en az içiyolar :)