Ed71 Kızlar bebeğim 3 bucuk aylık diş etleri kaşınmaya başladı 2 gündür sinirden çığlık çığlığa kalıyor dişlik jel vs öneriniz var mı
gzdsahin Ed71 benim oğlumda 3 buçuk ayda başladı 4 buçukta çıkardı nurse harweysin jelini kullandım canım ara ara da agrı kesici verdim
deletedmom173 Ed71 evde kendiniz yapın karanfili dövün içerisine zeytinyağı koyun buzluğa koyun soğuduktan sonra diş erlerine sürün
Kayrarel Jel ile yaramıyor maalesef 🤷♀️Biz 200 tl civarı harcama yaptık dişliklere ama hiç birini sevmedi .. silikon kapak verdim hani kahvaltılık saklama kapları varya onların kapakları gayet güzel kullandı