minikfarem__ Güzel anneler kızım 2.5 aylık. Dün ve bugün sabah uyandığında balgamı var. Sonra gün içinde geçiyor ama yok. Dün doktor kontrolümüz vardı doktora söyledim, ciğerlerini dinledi ses yok ama takip et bakalım dedi. Ne yapmalıyım neden olmuş olabilir😪😪
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi minikfarem__ Her şeyden olabilir usutmus olabilir. Yüzükoyun koyun, karnını az bir şey yastıkla bir destekleyin sonra elinizi hafif kubbe şekline getirerek aşağıdan yukarıya yukardan aşağıya sırtına vurun ovun balgamini atsın kusarak atabilir
balkizannesiiiii minikfarem__ benim kizimdada var 2 ay 22 gunluk ama 2 ayliktan beri var doktor surekli burnunu temizle dedi tuvaletinden cikariyor bizimkide kusarak da atiyor
Papatyamkuzum minikfarem__ benim kızımda da vardı. Doktor ciğerlerini dinledi bişeyi yok dedi. Burun temizliği yap bişey olmaz dedi. Bende öyle yapıyorum biraz biraz tıkanıklığı da geçti eskisi kadar balgamı da yok çok şükür.
sevim_kos minikfarem__ eğer ciğerlerine inmediyse soğuk buhar önerdi bize doktor. Ciğerlere inerse hastaneye gitmesi gerekiyo ama boğazdaysa sıkıntı odasını nemli tutun sürekli. Bi de öksürdüğü zaman yüzü koyun çevirip sırtına vurun gaz çıkarır gibi biraz yardımcı oluyomuş
minikfarem__ AyPerisiVeGokPrensininAnnesi çok teşekkür ederim. Aslında sıcak tutmaya çalışıyorum. Hala battaniye sarıyorum uyutmadan,doğalgaz zaten açık hava serin olduğu için ama geceleri yine de biraz soğuk oluyor. Başını mı üşütüyor acaba 🥺🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi minikfarem__ Yani üşütme soğuk kaynaklı olmaz genelde, hasta biri taisyic falan olabilir mi acaba?
balkizannesiiiii minikfarem__ evet normal dedi cigerlerde olmadigi surece normal dedi ilacsiz gecebilir dedi burnunu temizle sık sık ki rahat nefes alsin bebiş