Melik-28 günaydın, benim oğlumda 4aylik sizinle aynı durumdayız. Yatagina koyarım 10 15dk ya uyur ya uyumaz yanımıza alınca maşallahı var paşanin 2 saat aralıksız uyuyo. Kokumuzu ariyolar heralde. Ev işlerini dert etmeyin yetebildiginiz kadarını yapın o kadar. Ben öyle yapıyorum çoğu zaman eşim gelince yemek yapıyorum hemen pratik ne oluyorsa. Temizligide uslu durduğu zamanlar uaparm hergun olmasada ilk fırsatta ne kadar yapabilirsem. Kendinizi yıpratmayin. Diyorsunuz ya eşim anlayışsız diye bunu aklınıza getirin değmez o yüzden kendinize iyi davranın bebeginizle mutlu olmaya bakın derim