Tgbasker
Bende ayni seyleri yasadim ve ne yalan ben daha fazla devam etmedim… Hastanede bakteri kapmisim goguslerim kremlere ragmen hic gecmedi. 15 gun boyunca antibiotik kullandim o zamanda sut azalmisti bende devam etmedim. Cok zor bir donem ama sana birak asla demem, kremler var onlardan sür veya gumus kapak diyolar hc denemedim onu bi dene veya zeytinyagi sür oda iyi geliyo diyolar.. Allah yardimcin olsun zor 😓