Bende bugün acile götürdüm ince bir hortumla bebeğin burnuna sokarak temizlemeye çalıştılar bebeğim o kadar çok ağladı ki anlatamam o an pişman oldum o işlemi yaptırdığıma. İnşallah kısa sürede geçer. Ben başını biraz dik yatırıyorum burnu çok tıkanmasın diye.