Smyra58 Kızlar belim çok kötü agriyodu hareket edemez kızımı alamaz haldeydim evde kas gevşetici vardı dün bı tane içtim bugünde aynı şekilde aklima süte geçip geçmediği geldi internetten baktığımda ise emziren annelr içmez diyo 😒😒😒 kafamda deli sorular
1kz1ogln_ Smyra58 parol dışında ilaç içilmez tabi doktor vermediği sürece doktorunu arayıp sor icince sütünü sağıp atsaydin keşke canım
Arel22 Benimde belim çok kötü. Doktora gittim iğne yapacaktı onu da istemedim bi krem verdi ama onu da sürüp sürmemekte kararsızım. Süte geçer korkusu ile
Hipatya Deletedmom_28 geçiyor canım emilim oluyo vücutta sonuçta ayroc reçete de yazar kullanamaz diye benim de alerjik kaşıntım vardı doktor en az geçeni yazmıştı
Yoruldum Deletedmom_28 Kremler ağızdan alınan ilaçlardan daha hızlı nüfus eder emilimi engelleyecek bir filtre yoktur