iremaydinli Kız bebegim var 17 günlük bugün kasığında bi şişlik farkettim. Bebegim cok ıkınıyor :( Yarın doktora götüreceğim ama bilgisi olan tecrubesi olanlar tecrübelerinizi paylasir misiniz? 😒