Umay3840 Kızlar 6 aydan beri sidefer kullanıyorum kilo başı 1 damla seklinde dogru mu kullanyrm bebegm 10 kg 10 damla veryrm
birtutamsac Umay3840 doktorumuz kilo başı değil de 1 ml vermem gerektiğini söyledi6. Aydan beri 1 ml veriyorum. 4 aylıkken başlamıştık o zaman 0,5 ti 6. Aya gelince 1 ml ver dedi