Melekgnd Merhaba bebeğim 6,5 aylık gece uyumadan birşey yediriyormusunuz ? Ve de yoğurdunu ne ile mayalıyorsunuz keçi sütü mü? İnek sütümü?
Gozz Melekgnd Sütlerin ikisininde alerji yapma riski var 3 gün kuralı uygulayın. Ben mama yediriyordum oğlum 6,5 aylık iken
Deletedmom277 Melekgnd 6.5 aylık bebek yatmadan önce ek gıda alması için daha küçük. Sindirim açısından bağırsakları hazır olmayabilir. Yatmadan 1 saat önce muhallebiyi 10 aylıkken ara sıra veriyordum
Nebicimanne Melekgnd yogurdu inek sutuyle yapiyorum gunluk sut aliyorum bu zamana kadar yemiyordu ara vermistik artik yiyo cok sukur 🤩🤩🤩, gece yatmadan once tam yulaf unuyla muhallebi yapiyorum icine acizik muz pekmez ve zeytinyagi koyuyorum🤗
Melikeakiner Bu ayda tadımlıklara yeni başladığım için aptamil mamasını sadece veriyordum. Ben yoğurdu aptamil 2 devam sütü ile yaptım. Çok daha sağlıklı oluyor, doktorumuz önermişti.
AsilDorukAnnesi Melekgnd 9 aylık en sonra yatmadan 2 saat önce yiyo yemeğini yatarken sadece emiyo. Emmiyosa mama verin bence ek gıda uyumadan önce önerilmiyo ☺️ Yinede doktorunuza danışın 🎉
Nebicimanne AsilDorukAnnesi bende oyle biliyordum ama bizim doktor muhallebiye devam dedi belki kizimin kilosu bi miktar az o sebeple demistir bilemiyorum 🤷♀️ uyutmadan yarim saat once veriyorum ana yinede ne olur ne olmaz diye😅
AsilDorukAnnesi Nebicimanne yaa benimde bebik zayıf aslında ama ben rahatsız eder diye tırsıyorum yatmadan verirsem 😂 3 ay hiiç kilo almadı şimdi topluyoruz yavaş yavaş
01ikizlerim04 Palestinianbride nohutla mayalıyorum söylemişsiniz onun icin sasırdım nasıl nohutla mayalıyor sunuz🤔🤔
Palestinianbride 01ikizlerim04 https://yemek.com/nohut-mayasi-nedir-nasil-yapilir/ burada detaylı anlatmış canım :) yoğurdu biraz sulu oluyor ama market yoğurdundan mayalamak istemedim ben ve araştırırken bu çıktı karşıma denedim oldu:)
kiliclar [bilinmeyen] ben aptamil devam sütü ile mayaladım öyle alıştırdım yoğurta birde geceleri yatmadan az önce aptamilin sütlü büsküvili kaşık mamasından veriyordum tok tuttuyodu
Nebicimanne AsilDorukAnnesi 2 ayda benim kiz kilo almadi hatta vermeye baslamisti ama ek gidayla baya toparladi 😊 ac kalmasin bebisler de kilo cok onemli degil 💗
guvesra ben aptamilin sütlü bisküvili kaşık mamalarından veriyorum yatmadan önce. yoğurdunu da mamasıyla hazırlıyorum genelde