Merhaba, oğlum 25 günlük gaz sancısı çekiyoruz iki damlamız var onları kullanıyoruz. Doğmadan önce biberon tercihim philips avent olmuştu. Mama olarak aptamil kullanıyoruz ve biberonun da gaz yaptığını düşünmeye başladım, çünkü çektikçe ucu yamuluyor, ağzından çıkarınca da düzeliyor sanki hava alıyor gereksiz yere gibi geliyor. Yorumlarına baktım kolis biberonu olarak satılıyor ama sanki memnuniyet derecesi düşük gazla ilgili onun dışında biberon süper. Sizin biberon öneriniz ne olur gazla iligli teşekkürler