nisrem canım çok aşırıysa durumun sütünü sağ acile git kalçadan iğne vuruyorlar 6 saat emzirme dediler bana. Bilerek gece 1de gittim bebeğim gece daha çok uyuyor diye . Hamilelikten önce de kullandığım zyrtec diye hapım vardı onu kullanmaya devam ettim 3 4 güne tamamen düzeldim. Hapı içerken emzirmeye devam edebiliyorsun ama iğne vurulursan 6 saat yasak. Çok geçmiş olsun en kısa sürede geçer inşallah 🙏