Zeynep_alya24 ay benim kızım da 2 buçuk yaşında odasında yatağına bırakıp şu çıkıyorum kendisi uyuyor ama bazen de uyumak istemiyor geçenlerde de bıraktım çıktım odasından bana ‘ anne bebek çağırıyor ’ diye sesleniyor ben geliyim diye 😂 suyu yatağının dibinde olur ben su içecem der veririm içmez , sırf dikkat çekip kendini aldırmak için burnum akıyor der ama öyle bir şey olmaz, anne seni çok seviyorum iyi ki varsın der tabi bende buna sessiz kalamam hemen cevap veririm bunu fırsata çevirir, ben uyusun diye beklerim bana nasılsın neler yapıyorsun diye soru sorar 😂 türlü türlü oyunlar 🤦😂