Elifyor yookkdahaneler salla dur yöntemi deneyin . Gün gün azaltın sallamayı ve sonra tamamen bitirin. Çok ağlarsa sallamak yerine biraz kucağınızda sakinleştirin ve tam uykuya geçmeden yatağına bırakın illa sallanmak isterse de tam uyumadan yatağına koyun.amaç yatağında kendi kendine uyumaya alıştırmak Bu belki defalarca tekrarlanacak yatağa koyunca kalkıp tekrar destek isteyecek ama her seferinde uyumadan koyun yatağa bir süre sonra illa ki yorulacak ve pes edecektir bir süre sonra da alışacak . Sizin içinde çok zor olacak ama inanki sallayıp durmaktan daha iyidir. Sabırlı ve kararlı olun pes etmeyin.
Asyaaaaaa yookkdahaneler ee bizim hep öyle sadece erken doğduğu için ilk aylar memede uyuyordu 3 aydan sonra hep ayaklarında 11 aylık olcak
Aynayansima Ben bir süre pilates topu üstünde uyuttum kucağıma alıp yavaş yavaş zıplayarak, ziplamayi çok seviyor oğlum. Şimdi emerek uyuyor fakat son demleri onu da düzene sokacağız inşallah