Merhabalar sorum başlıkta. Aslında hamilelikte çok kilo almamıştım ama karnım çok büyüktü. Doğumdan sonra kilo da veremedim lohusa depresyonu falan derken üstüne aldım. Karnım çok kötü oldu şimdi diyete başladım ama kilo verirsem de karnım sarkar dediler zaten sarktı daha da nereye sarkacak. Toparlanma yolu var mı sporla yoksa böyle kalır mı tek çare estetik mi