Oglum1 Kızlar 9 gün önce sezaryen ile doğum yaptım tuvalete çıkarken kasığımda acayip bi ağrı oluyor özellikle idrarımı yaparken içerimi büzüyorlarcasına bir ağrı hissediyorum yaşayan var mı aranızda acaba?
48316ELIZAN Oglum1 normal daha cok yeni zaten bi sure devam eder ama sezeryan sikayetleri genelde cabuk gecmez.