Bide 1 ay sonra yolcuyuz araştırmalarımın sonucunda. Bebek arabasıyla uçağa kadr gidiyosunux kapıda hostesler alıyo iniştede uçağın yanına bırakılıyo diye duydum uçak kalkınca ve inince kesinlikle bebeği beslemek gerekiyomuş basınçtan dolayı yurt dışından türkiyeye geliyoruz oğlum 7 aylık daha fazla bilgisi olan annelerden bende bilgi almak isterm🤍