Berensln
Sorun olmaz ama sıra li çıkmadığı için bir sonraki dişleri cok ağrılı çıkacak benim yigenimin de ilk iki yanlarlar cikti doktor bir sorun olmaz ama bir aonraki disler ağrılı cikacak dedi dedigide oldu digerleri cikana kadar anamiz agladi remsen