Kayserilianne Benim annemin de alındı canım ne sorun varsa bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım
eylulmeselesi Kayserilianne zor mu amelıyat ınsallah temız cıkarda annemde kolay bı sekılde olur cok tesekkur ederım
tosbigimmm eylulmeselesi canım benim annemin bugün sonucu temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 Sadece rahminde küçük bir et parçası varmış galiba o kanamanın uzun ve yoğun gelmesine neden oluyormuş Dr bi daha olursa o et parçasını alıcaz demiş Inşaallah sizinde basit bi nedenden dolayıdır 🌸
eylulmeselesi tosbigimmm ayy cok sevındım gozunuz aydın rabbım annenıze uzun omur saglık versın bununla gecmıs olsun sızın adınıza cok sevındım🙏🏻🌸
Kayserilianne eylulmeselesi sezeryan gibi oluyo kesi karında canım 2 gün ağrısı oldu yoğun genel olarak başka bi sıkıntısı olmadı hastanede 2 gün yatış veriyorlar ama özel hastane olunca annem 2. Gün Eve çıkmak istedi imza atıp çıktık evde rahat yatarım dedi patolojiye ameliyatta alınan parça gitmişti çok şükür iyi geldi sonucu da
tosbigimmm eylulmeselesi çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun🙏🏻🤍 Inşaallah sende annenin güzel haberlerini alırsın ❤🌸
Esra_Deva eylulmeselesi myomlar genelde temiz huylu ama genelde. Belli bir yaştan sonra rahim direk alınmalı riske girmeye hiç gerek yok
Hazar_ali4119 Yeterli annenniyi olsun alırlarsa dünyanın sonu değil altı sene önce rahim ağzı kanseri geçirdim 3 evredeydi kacdefa parça aldılar rahmi alın dedimde almadılar öyle hemen almiyorlar