Merhaba adetim 11 günü geçti ve 10 buçuk aylık bebeğim var ben ve eşim olmadığına eminiz korunuyoruz ama bugün içimiz rahat etsin diye test yaptım birşey çıkmadı 2.3 saat sonra silik çizgi ve mürekkebi akmış gibi korku aldı beni başına gelen var mı yardımcı olur musunuz