Aaslan bizimki de öyleydi ağzından çıktığı an uyurdu ben şöyle yaptım, bir kez emziriyorsam ikinci uyandığında emzirmiyordum beşiğine girip yanına yatıp sevdiği çocuk şarkılarından söyleye söyleye sakinleştirip uyutuyordum yani 4 kez uyanıyorsa ikisinde emzirdim ikisinde diğer şekilde uyuttum. Başlarda 1 saat 2 saat ağladığı uyumadığı oldu zamanla uykuya dalma süresi kısaldı sonra emzirmedipmde de kolayca uyumaya başlayınca emzirmeyi teke düşürdüm. Sonra baktım sadece o emzirme saatinde uyanmaya başladı bir kez. Bi sürede böyle devam ettikten sonra gündüz hep bydüğnü artık ihtiyacı olmadığını meme de sütn azaldığını anlattım gece son emmeyi de bıraktım zamanla da tamamen unuttu. 20 aylıkken tamamen bırakmıştı yani ben de 18 ayında başladım süreç 2 ay sürdü. Şu an 22 aylık memeyi açsam da emmiyor