Srpzngn Buna kesin emin oldum.Gecende konu acmistim sormustum,3 gundur vermiyorum kizim 3,5 aylik.3 gundur kakasini 2-3 kez yapmaya basladi ve gazi yok. Pedia-d kullaniyorum.Baska arayistayim,hepsi mi ayni etkiyi yapiyor acaba ?
Alptugba Srpzngn Ocean yada wellcare en iyileri ne gaz ne de kabızlık yapıyor içerikleri de temiz biz ocean kullanıyoruz..
Deletedmom277 Srpzngn wellcare’in içerisinde zeytinyağı var. Hala onu kullanıyoruz hiç kabızlık problemimiz olmadı
Srpzngn Bugun aldim ocean sabah vercem kakasini yapinca.İns sikinti olmaz yavrum benim yuzumden sikinti cekmis gibime geliyor ne bilim damladan olacagini cok uzuldum valla
Srpzngn Elwingg evet ocean kullandigimdan ve pedia-d yi biraktigimdan beri hic olmadi kabiz.Tamamen d vitamini kaynakliymis,aylardir rahatladik sukur.Doktorlar bunu neden soylemez de bizi care aramak zorunda birakir anlamiyorum.Doktoruma dedim 2 ay geldim size hic fikir vermediniz ben dene yanil kendim buldum sorunu.Aa olabilir tabi dedi sadece.Neyse doktorlar hakkinda bisi demek istemiyorum hepsi bir degil
Kumrununtanesi Wellcare kullanıyoruz.. Uzun zamandır,hatta vermediğim zaman yapamıyor gibi düşünüyorum. İçeriği temiz.