Nevarebeka1 Kızlar eğilip doğrulurken içerden geriliyor gibi bi his oluşuyor nasıl tarif etsem bilemedim son bi haftadır böyle aslıdna histe değil geriliyor sanki bu ara karnımda şiş biraz basına gelen var mı doğumum normal oldu
busbussss Nevarebeka1 merhabalar üzerinden çok zaman geçmiş ama bu his için doktora filan gittiniz mi sebep neymiş acaba
masal2323 Nevarebeka1 canım bana özelden yazar mısın sana yazacağım şikayetlerin varsa watsap grubuna gel ekleyeyim seni
Nevarebeka1 busbussss merhaba yeni fakrettim kusura bakmayın doktora gittim ama ultrason makinesi bozuktu kas yırtıgı olmuştur zamanla geçer dedi su an bu sıkıntım yok şükür geçti canım