3 ay 8 günlüğüz bugün rota aşısı için sağlık ocağına getirdim ebe rutin kontrol yaptı bıngıldağı kapanmış gibi d vit kullanıyor musun dedi evet dedim bi doktorunla görüş istersen devam edip etmiceğin için dedi eve geldim baktım biraz sert çok azcık yumuşaklık var eskisi gibi değil normal mi? Erken kapanınca ne oluyor ?