Kızlar benim hamilelik öncesi göğüslerim 75B civarıydı küçüktü diyebilirim. Doğumdan sonra çok güzel şiştiler hatta eskisinden 3-4 kat büyüktü ama kilo verdikçe göğüslerden çok gitti. Hatta eskisinden bir tık sanki daha da küçüldüler. Çok şükür sütüm geliyor ama korkuyorum kesilir mi diye? Daha 4 aylığız. Acaba benim gibi yaşayan var mı? Göğüsüm ilk ay büyüktü ne güzel diyordum 🙈