Kızlar bebeğim ishal oldu üşüttü bayramda heralde doktora gittik tam ay kontrolünde sadece 200 gram almış gözüküyor aslında fazla almıştı ama ishalle birlikte maalesef zayıfladı 6 aylık şuan . Doktor sık besle ve kilo aldıran mamalardan yapıp yedir dedi neler yapabilirim ?