Kızlar 6 aylık bebeğim var zor da olsa emziriyorum doğduğundan beri mamaya da alıştığı için zorlanıyorum tabi emzirirken. Doğum sonrası emzirme sorunu da yaşadığım için yememe dikkat ettim ve doğumda giden 10 kilom geri geldi. Emzirirken kilo germek mümkün mü deneyen var mı acaba?