Lara58 Kilo alimi cok iyi sabah da hem mama hem meme gidiyoruz fakat gece en son 1 de emiyor sabah 7 de kalkiyo 3 4 gundur boyle naparsam yapiyim uyanmiyo herseyi denedim gece 6 saat ac kaliyo bi sikinti olurmu
mummy Lara58 bence hiç karışmayın uyusun ne güzel çoğu anne gece beslenmesini kesmeye çalışıyor çoğu bebekte gece kalkmak akışkanlık oluyor siz de uyuyun uykunuzu alın
Rainnnn Lara58 sarılık geçirmediyse eğer doğdupunda sıkıntı olmaz benimki hiç sarılık olmadı 4-5 saat uyurdu bende ellemedim
Temmuz2021 Lara58 bir aylık bebeği o kadar süre aç uyutmayın. 2 saatte bir kaldırmalısınız. Burnunu sıkın, ayaklarını gıdıklayın, kulak memesiyle oynayın, gögüs kafesini sever gibi avuçlayın uyandırın mutlaka
Lara58 Temmuz2021 yapiyorum hatta islk mendil falan bile suruyorum vucuduna uyanmiyo gunduz hic uyumuyo o yuzden de gece kalkamiyo heralde Hacer37
Hacer37 Lara58 çok küçük daha benim bebeğimde öyleydi zar zor uyandiriyordum topuğuna vurarak ıslak mendille silerek uyandırmaya çalış canım kan şekeri düşer 😘
Temmuz2021 Lara58 bebekler açlıktan kan şekeri düştüğü için uyanamaz. Uykusu geliyo uyuyo diye düşünmeyin. Bem kulaklarıyla oynaya oynaya emziriyodum. Azda olsa emsin
TiniminiKayra Lara58 ben bir bucuk aydan sonra uyandirmayi bırakmıştım açıkınca zaten uyaniyo hicc uyandirma
Dondurmalikahve Lara58 2 saate bir kaldırmanıza gerek yok rüya öğünü yapın 1 rüya öğünü yeter zaten 3 saat ara ile beslenmiş olur oda yeter.
Bebegimm1 Lara58 doktorunuz beslenmesini soylemedi mi bana 1 aylikken istedigi zaman besle demisti ben 2 hafta daha beslemistim sarilik yoksa kilo alimi iyiyse kaldirmayin deniliyor.bende oyle yapmistim acikinca kendisi uyaniyordu
Fundish Lara58 altını falan aç uyanır en son çateyi bunda bulmuştuk ama 2 saatte bir uyandırmadım doğrusu bir aylıkken artık süreyü uzatmakta fayda var bi arkadaş yazmış uykusu bölünmesin huysuz olur gibi katılıyırum.şekeri düşmemesi için uykusu bölğnmemesi için orta bir saatte uyandırın ben öyle yaptım .1. Ayda artık 3-4 saati buluyordu.şimdi 4. Aydayız kendisi acıkınca uyanıyor ben de cok rhatsız edilmemesindne yanayım