Kizlar ben ilk çocuğumu sezeryan doğum yapdim çok zorlandım hamilelik boyu çok rahatsızlıklar atlattigim için ameliyatım kolay geçmedi hala aklıma geldikçe kendimi pis kokuyormusum gibi hissedip kendimden tiksiniyorum oyuzden 2. Çocuktan çok korkuyorum yaşadıklarım aklıma geldikçe. çok zayıftım hamile kaldığımda belki inanmiycaksiniz 38 kiloydum sorum şu ilk çocuğunu sezeryan 2. Çocuğunu normal doğum yapan varmi