IkraAnnesi_3 İyi geceler arkadaşlar bugün doğum yapalı 38 gün oldu ara ara kanamalar yok sayılacak kadar devam ediyordu son 3 gündür tekrar başladı bu normal bi durum mu?
slim IkraAnnesi_3 evet normal mi oldunuz sezeryanmi bilmiyorum ama benim 40ta bitti bir gun bos durdum tekrardan bi 10 gun daha kanama yasadim 😐
slim IkraAnnesi_3 benim ilk dogumum normal 25 gun kanama yasadim bitmisti simdi sezeryan bende boyle oldum doktorda normal dedi hemen atamiyormusuz kanamalarimizi