Merhabalar,
23 günlük bebeğim iki gündür sürekli emmek istiyor. Sabahtan keyfi yerinde ama öğleden sonraları bir türlü emdikten sonra uykuya dalamıyor, çok ağlıyor, hep meme arıyor. Emzirirken de tabii uykuya dalıyor, yoruluyor ya da, sonuç olarak 1 saate yakın emiyor şu an. Sütüm geliyor, yetmediğini düşünmüyorum. Mama vermiyorum henüz. Emmeyi bıraktıktan sonra aradan 1 saat geçmeden yine aynı döngü. Bu sefer de karnı ağrıyor gibi, bacaklarını kendine çeke çeke ağlıyor. Masaj yapıyorum, gaz çıkarmaya çalışıyorum (pek gazı olan bir bebek değil). Başka ne yapabilirim? Bu akşam artık bunaldım iyice. Önerilerinize açığım.