Merhaba. Oğlum 7.5 aylık ve uykuyu seven bebek olmadı hiç (ilk 40 gün uyur falan hepsi hikaye bizim için diyebilirim). Şuan çingene beşiği denilen şekilde sallayarak uyutuyorum zorla. Hamağında yatmıyor bile kalkıyor çok hareketli bir bebek. Sallamayı bırakmak istiyorum ama olmuyor. Yatırıyorum yanına yatıyorum pişpişliyorum çok uykusu olmasına rağmen dönüp duruyor asla uyumuyor yada bana yapışıp emmek istiyor emerek uyuyor 😬 uykusu çok gelince çok huzursuz oluyor aşırı sinirlenip çığlık atıyor hem de ağlıyor mecbur eski yöntemlere dönüyorum. böyle bir şey yaşayıp bıraktıran var mı acaba?