Elisamomceren 1,5 aylık bebeğim var göğüsumde yara değilde hassasiyet var yani hafif yanma gibi nasil geçer acaba lansinoh sürüyorum geçiyor sonra tekrar oluyor sizlerde de var mı bu durum