40ı çıkmadan akşam yıkamak iyi değil diyenlere inanma ben de hep akşam yıkadım uyuttum, 40ı bitmeden dışarı çıkarılmaz da diyorlardı 2 haftalıktı ilk dışarı çıkmamız. Bunlar hep hurafe, herhangi bir dini dayanağı yok. Gündüzleri uyumuyorsa gazdan kaynaklıdır. Sallamak gazlı bebeklere çok iyi geliyor. Yarı kundak yapabilirsiniz anne karnında hissedeceği için biraz daha rahatlayacaktır. Fazla sıkı giydirmeyin bebek bunalıyor da olabilir. Gece serin olduğu için rahatlıyordur 😌