Tostosannesi Oğlum ishal çok kötü pişik oldu kuru tutuyorum sık değiştiriyorum krem sürüyorum ama canı çok yanıyo pişiğe ne iyi gelir çabuk geçiren yötemler var mı
Ates_mami Tostosannesi desitin kullanmadiysaniz onu bı deneyin. Benim oğluma çok iyi geliyor o. Hafif pisiklerde tek sürmede geçiriyor. Ama baya kötü olduğunda doktorumuz ketoral ve hipocort dönüşümlü sur demişti. Oda çok iyi geliyor. Birde bu dönemde ıslak mendil kullanmayin. Sık sık yıkayın
Busraata Tostosannesi desitin krem iyi geliyor ogluma 2gün sonunda pişik devam etse bile canı yanmıyor.O harici en az 10tane krem denedim hiç bir faydasını görmemiştik
Yarenmerve Tostosannesi sudokrem üstüne tanıma valla bende kızıma onu kullanıyorum pişik olduğunda Falan hemen sonuç gösteriyor bi deneyim bence
Yarenmerve birtatlianneee hadi ya biz çok memnunuz başka bi fikrim yok canım işanlah bi an önce iyileşir bebeğiniz ☹️
Biranne2109 Tostosannesi kesinlikle kantaron yağı resmen birebir pişiğe kızıma sürekli kullanıyorum daha iyi birşey bilmiyorum sürüp bezini bağlıyorum bez dolup değiştirene kadar geçiyor kızarıklık resmen mucize gibi bişe kantaron yapı yoksa zeytinyağı da sürebilirsiniz deneyin mutlaka derim
Lenavegeceninannesi Tostosannesi trosdy ve hametam birebir benimde kizim oyle olmustu birtek onlar gecirdi hemde 1 gunde hala kullaniyorum
TiniminiKayra Tostosannesi mavi hametan cok iyi geliyor .pudra pek önermiyolar gözenekleri tıkayip hava almasini engelledigi icin
Seydacelep Tostosannesi kesinlikle kantaron yağı aktardan alın benim bebeğimin karnına kadar pişikdi ve yata olmuşsun pancar gibiydi anında geçirdi ve silversin sürdüm 1 saat kantaron yağı 1 saat silverdin 2 günde geçti çok şükür