minnakbaby Bi genel kontrol yapacagiz simdiye kadar duzgunce muayene etmediler kanina bile bakmadilar her ay hasta oldugumuz bronsit oldugumuz halde.. cok cok iyi diyebileceginiz doktorlar var mi?
SinemAlaz minnakbaby Ömer Ardıç medovada idi şuan 15 temmuza geçti doğumdan itibaren iki bebeğimide ona götürdüm birde Ahmet Kınık
Asyanesrin minnakbaby ben medicana da Nazife Alptekin’e gidiyorum 2 senedir ilgili Güler yüzlü alakalı bir doktor gereksiz ilaç yazmaz ben memnunum bir araştırın isterseniz
Ayannesi Medovada rahmi örs var kesinlikle harika bir doktor her sorunuza cevap verir saatlerce sorsanız bile. Telefonda hemen dönüş yapıyor. Ve herşeyi değerlendiriyor anlatıyor.
Ayannesi Kivi-3101 hiç bilmiyorum biz oğluma tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdık rahmi hocayıda karsıladıgı için hiç baska doktora gitmedik. Ama mesela çok agladıgı için gittiğimzde bile idrar kaka ultrason hepsine bakmıstı. Ve sigortamız oldugu için hiç extra ücret ödemedik.
Ayannesi Asyanesrin evet o doktorda cok iyi bir kez gitmiştik oda herşeye bakmaya calısıyor, prada doğum yaptıgım için kontroller ücretsizdi o yüzden gitmiştim. Sonra medovaya gectik.