Mavi1_ozdenir Kardiyolojiye gitmiştim uykuya dalarken birden kalbim hızlı hızlı atıyor diye ve kalbime baktı bisey yok dedi holter takalım bi dedi işte hiç taktıran oldu mu bebeğimi emzirebilirim dimi ?
Papatyam01 Mavi1_ozdenir holterde sıkıntı yok belirli aralıklarla ölçüm yapan cihaz. Herhangi bir yaydığı birşey yok
Katya Mavi1_ozdenir taktırdım ben canım. Yarım saate bir çalışıyordu. Kızımın yanındayken çalıştığında uyanıp korktu. O yüzden saate bakıp çalışacağı zaman ayrı odaya geçtim. Zordu ama sağlık İçin yaptık mecbur
Katya Mavi1_ozdenir ben gebelik zehirlenmesi nedeniyle erken doğum yaptım. Doğum İçin hastaneye yattığımda tansiyonum 19/12 falandı. Doğumdan sonra bende yüksek tansıyon kaldı. Onun takibi için takılmıştı canım. Senın nede takıldı?
Mavi1_ozdenir Katya daha yarin takılacak canim bende uyurken falan kalp atışım hızlanıyor hissediyorum ama uykumun içinde oluyor