AslannnAnnesii İlki sezaryen oluşta ikinci bebeğin de normal Doğum yapan arkadaşlar var mı? Aradan ne kadar zaman geçmesi gerekiyo? Ben ikinci bebeğimi allah izin verirse normal Doğurmak istiyorum da bi araştırma içerisindeyim🙂
Katun AslannnAnnesii her doktor yapmıyor. Önce ssvd destekleyen doktor bulmak lazım. Birde benim bildiğim biraz pahalı oluyor. Aradan 2 3 yıl geçmesi lazım sanırım emin değilim
banakaderiminbiroyunu AslannnAnnesii tabi ki de sizin bileceğiniz iş ama .. zaten karnınız kesilmiş birde alttan hem genişleme hem dikişe gerek var mı ki . ilk doğumumda çok istedim normal doğum 42 . Haftta kadar bekledim hatta . Ama olmadı 4 sene sonra 2. Yi doktor normal yapabilirsin dedi asla istemedim ne gerek var hem ordan Hem ordan kesiğe (tabiki sadece benim görüşüm ) yine de hakkınız da hayırlısı .
Nevarebeka1 İyi bi doktor bulmanız gerekiyor birazda aradan zaman geçmesi gerekiyor dikiş yeri geriliyormuş bebek oraya doğru yöneliyormuş bi doktordan dinlenmiştim ama unuttım
AslannnAnnesii Katun baya pahalı mesela 1.5 sene önce Doğum yaptım 2000₺ falan da özel hastane ücreti sezaryen sonnrası Doğum önermişti Benin doktorum bi tanıdığımıza 7000/8000 ₺ falan bi fiyat istemişlerdi yanlış hatırlamıyorsam eğer
AslannnAnnesii banakaderiminbiroyunu teşekkür ederim 😊 içimde bi ukte kaldı oğlum makat gelişli olduğu ve hamileliğim de çok kg aldığım için sezaryen Doğuma mecbur kaldım allahım işin verir inşallah da normal Doğumu da yaşarım 🤲🏻