Arel75 Sünnetten çıkınca hala uyuşuk olduğu için bikaç saat sonrasına kadar bişey hissetmiyo zaten ama uyuşukluk geçmeye başlayınca biraz mızmızlanmaya başladı,ben ağrı kesici fitil verdim o rahatlatıyo hemen. İkinci gün sargıyı çıkarttık o gün baya huzursuzdu ama ben hep karton bardak kesip kapattım sünnet yerine bezi yapışmasın diye. Her altını açtığımda doktorun verdiği merhemi ve kantaron yağı sürdüm ve bardağı değiştirdim. Zaten gün geçtikçe daha iyi oluyo ilk 1-2 gün biraz daha hassas oluyo sadece ama çok geçmeden yaptırın sonrası gerçekten büyük rahatlık. Biz sünnete gittiğimizde koca çocuklar vardı herşeyin farkında oldukları için daha çok ağlayıp zorlandılar ne kadar erken o kadar iyi. Umarım kolay bi süreç olur ama stres yapıcak bişey yok inanın 1-2 gün sonra herşey normale dönüyor😌