bukaga doktorumuz mamanın vitamin yönünden daha iyi olduğunu ama anne sütünde hastalıklara karşı sayısız antikorun olduğunu bu yüzden önemli olduğunu söyledi☺️ Biz de mama+meme gidiyoruz sütüm kesilirse de yapcak bir şey yok,ablam mama da almış doktor oldu ben sırf anne sütü içmişim doktor olamadım😂😂