minikbirprensannesi 1balkizannesi Evet cırtlı bezler zaten çok kullanışlı kesinlikle çıkmıyor silerken
Nilunas Minikprensssssssss aynen her seferinde yeni başlık alamayacağım için kadir ezildi gibi S yaparak eğilip siliyorum artık 😅😅😅😅
arslaninannesi98 Minikprensssssssss canım pislik varken silinmezki önce detaylı süpürmek gerek. İlla gözden kalanlar oluyor ama bu uzun mop gibi olanlar güzel. Başlığı saçak gibi olanları beğenmiyorum. Xiaomi kullanıyorum 2-3sene oldu çok memnunum
Minikprensssssssss arslaninannesi98 iyice süpürüp siliyoruz zaten ama yinede kalıyor yani silmek gibi olmuyorki süpürmek işte bende mop almak istiyorum vileda iyi değil artık baydı
nutellayiyensincap Dilaraaaaaaa https://www.google.com.tr/search?q=silva+mop+3%27l%C3%BC+set&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwitvbW_u9T3AhU5SvEDHVBeBDgQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=617&dpr=3
benbirikimiyim Minikprensssssssss elektirkli süpürgeyle iyice supurdukten sonra vileda gayet iyi bence hemde pratik 🙂 bazende elle silerim bildiğim yok başka
nutellayiyensincap benbirikimiyim https://www.google.com.tr/search?q=silva+mop+3%27l%C3%BC+set&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwitvbW_u9T3AhU5SvEDHVBeBDgQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=617&dpr=3
Karsu11 Minikprensssssssss vileda kullanıyorum üçgen olanı çok memnunum bezi makinada yıkanıyor ve tertemiz yapiyor
ZMK Minikprensssssssss deerma çok iyi topluyor tozu saçı başlığıda 360 derecee döndüğü için her yere giriyor tavsiye ederim
Rainnnn Minikprensssssssss canım değersiz dersen elinle sil 😂 ama değerliyse kiii benimki değerli bende bulamadım iyisini 😂