Egehan123 gel sarılalım arkadaşım 🤦♀️😑 zira yaşına girmek üzere bir kızım var herşeyiyle aynı yemek yemez doğru dürüst sürekli emme derdinde gece uykusu sıfır gündüz tek uyku yapar bir sn yerinde durmaz oyuncak sevmez hep bana yapışık yaşamak ister sürekli mız mız sürekli ağlar herkesi yabancılar hele birini görsün tamam tepemden inmez 1 hafta kayınvalidemlerde kaldım bayram da illallah ettirdi yaşlı başlı kadın bütün işi yaptı bir bulaşık yıkatmadı ben kızımla kucak kucağa oturdum resmen 🤦♀️ Ordan annemlere geldim 3 gündür de burda her gördüğüne ağlıyor gece gram uyumuyor dün gece 4 e kadar ağladı zor bela uyudu 9 da kalktı ama 9 a kadar yüzkere uyanı herhalde kısacası bu da normal diğerleri de normal her bebeğin mizacı farklı bir de oğlum var 2,5 yaşında onu da ben büyüttüm ama bunun tam tersiydi kısacası kardeşler bile böyle farklıyken benimki niye böyle bi sorun mu var aceba diye hiç kendini yıpratma durumu kabullen bunlar da büyüyecek elbet :)