Masal001 Merhaba kızlar rezene çayı içemiyorum midemi kaldırıyor süt yapan gaza iyi gelen tadı güzel içecek çay önerir misiniz lütfen çok teşekkür ederim
Aysgllylcn Masal001 kimyon içebilirsin canım ama onunda pek tadı güzel değil bi dikişte içersen tadını pek almıyosun
Alpylmz Masal001 bende kimyon çayı içiyorum ilk içişte tiksindiryo kokusu sonraki içmelerde alışıyorsun