Sütüm az geliyordu sağıp veriyordum bebeğime en son mastit oldu onu düzelttim gögüsümü boşaltıp içirdik ama daha sonra çok çok az gelmeye başladı şuan emmek istemiyor karnı doymuyordu zaten 12 günlük şuan tamamen mamaya döndük süt gelmeyince ve 1 haftadır Kabızlığı oluştu ara ara katı kaka yapıyordu bu gün çok şiddetli ağladı ayaklarını karnına toparlıyordu sürekli hastaneye götürdük kaka. Yapmasını sağladılar orda ama çok yeni bebek olduğu için hiç birşey vermediler sadece poposuna zeytinyağı ile masaj yapın ayaklarını karnına doğru çekerek masaj yapın dediler bunun dışında rahat kaka yapmasını nasıl sağlayabilirim ben mamadan olduğunu düşündüm iki farklı mama kullandık golden goat ve bebelac genetik olabileceğini de düşünüyoruz kabızlık yapmayan mama öneriniz varsa her şekilde öneriye açığım 🙏🏻