raziyedemir hiç korkma hayırlısıyla gelsin bebiş. Bende 14 ay arayla doğum yaptım o kadar korkuyordum ki hep dedim ben doğuma giremem tekrar aynı şeyleri yaşayamam kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordum doğum günü almaya gittiğimde nasıl yapıcam hastaneden içeri giremem deyip durdum. Ama planlı olmadı hiçbir şey kontrole gittim acil alındım korku falan kalmadı diğer bebeklerimi düşünmekten 😀 ve o kadar rahattıki inan boşuna korkmuşum ilk doğumum kolay gibi gelsede ikinciyle arada büyük fark vardı. İlk yürüyüşte hiç zorlanmadım ağrım yok denecek kadar azdı taburcu oldum eve gelip direk yemek yaptım hiç yatmadım hatta dedim bilseydim bu kadar kolay olduğunu bi tane daha doğururdum😀 ama malesef ki korkudan doğumda tüplerimi bağlattım ikizlerim var bir tane daha oldu şükür 🙏🏻 gönlünü ferah tut korkma