Kızlar ek gıda dönemindeyiz tuzsuz yemeye devam ediyoruz. Henüz 1 yaşında değiliz bu nedenle her gittiğim yere yanımda kızımın öğünlerini taşıyorum anne evine vs giderken sorun değil de şimdi havalar ısındı eşimle gezmeye gittiğimiz de sıcakta nasıl muhafaza edecem bilmiyorum ısı yalıtımlı termos çanta düşündüm ama diyelim sbahtan sıcak koydum çıktım akşama kadar dışarı da takıldık bozulur mu o yemek ya