Kizlar ne olur bana yardımcı olun geçmişte yaşanmış biseyler var ve kimseye anlatamıyorum hep kendi içimde düşünüp duruyorum buda beni çok zorluyo artık kalp rahatsızlığı oluştu artık düşünmekten sıkıntıdan bundan kurtulmak için piskiyatri destegimi yoksa piskolg desetegimi almam lazım bilgisi olan varsa yardımcı olursaniz sevinirim hangisine gitmem lazım ?