Buglemim09 Merhaba kızlar esim bugun isteyken disarida bir muhabbet kusu bulmus olmesin diyede arabaya almis aksamda eve getirdi ama bu kuşa yaklasamiyoruz elimi uzatiyorum bagiriyor hicbirsey yiyip icmiyor ne yapabilirim acaba bu kuşa
NurCum Buglemim09 bi kafese koyup sakinleşmesini bekleyin üşütmesin serin bi yerde değil ılık bi yere koyun üstünü hafif örtün bekleyin yem su verip konuşun sakinleyecektir kaybolmuştur
QueenMommm Buglemim09 korkuyordur o şuan kafese yemini suyunu koyun hiç ellemeyin tanımadığı için korkar ☺️
Aklimdasin Buglemim09 korkuyor muhtemelen. Bende muhabbet bulmustum. Hayvan gece ışıpı kapattım mı bagırıyor yarasa gibi ters duruyordu kafeste. Geceleri hep ışık açık bırakırdım onun için. Zamanla alısmıstı ama ısırmaları devam ediyordu. Yavas yavas alısır ürkütmeyin
QueenMommm Buglemim09 alışır alışır 1 hafta hiç dışarı salmayin sonra elinizle yem vermeye çalışın gelecektir elinize öyle öyle alışacak ☺️
Svdnrkrky QueenMommm kesinle dışarı salmamazlık yapılmaması lazım yani kafesi varza ağzı açık dursun camdan kaçmasın o yeterli sizde bu şekilde mi kastetti niz bilmiyorum ama tamamen küçük kafeste hiç çıkmadan kalırsa daha stres olur kuş.. 3-4 sene kuş besledim yavrulatmıştım bilgimden tecrübemden söylüyorum kuşun kafesi açık suyu ve yemi olsun bi tanede küçük ayna arkadaşım var sanıp sakinleşir..
QueenMommm Svdnrkrky bize öyle dediler hiç kafesten çıkmasın 1 hafta falan korkar biyere çarpar uçarken falan ama biz 2 gün sonra çıkardık o yüzden söyledim bende ayna tam tersi önermiyorlar diye biliyorum arkadaşı var bilip evdekilerle muhattap olmaz diye 🤷🏼♀️
Svdnrkrky QueenMommm alışma sürecinde kullanılabilir etrafa yabancı olduğu için korkar doğru herkes farklı tecrübe edinmiş☺️ denenmeli