Hanımlar merhaba benim sorunum kilo verme irademi kaybetmiş olmam sanırım diyetisyene gittim yaza kadar kilo vereyim de kendimi iyi hissedeyim şimdi daha kötü hissediyorum veremedim diye siz doğum kilolarınızı nasıl verdiniz lütfen fikir verin bu ayın 25inde bebeğim bir yaşına giriyor emmeyi de bıraktı